Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vuk Jeremić: Kosovo nije država dok god postoji država Srbija

Komentari (43) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 24 februar 2012 21:25
jazavac
Na ovo se moze odgovoriti samo stihovima one decije pesme,"vuce, vuce, bubo lenja, sta ce reci pokolenja"...
Preporuke:
68
28
2 petak, 24 februar 2012 21:40
GIJA
Zapamtite jedno KOSOVO JE SRBIJA!!!!
Preporuke:
58
10
3 petak, 24 februar 2012 21:44
siniša
Potsetio bih Jeremića na originalni tekst fusnote:

The footnote agreed will refer to a UN Security Council resolution that makes no mention of Kosovo's independence, and a ruling by the International Court of Justice saying Kosovo's declaration of independence is legal.

Jeremić zna dobro engleski i ne prevodim radi njega nego radi onih koji to ne znaju.
Dakle:
"Dogovoreno je da će se fusnota odnositi na Rezoluciju Saveta bezbednosti Ujedinjenih nacija koja ne pominje nezavisnost Kosova, i sudsku odluku Suda pravde koja kaže da je kosovska deklaracija o nezavisnosti zakonita".

Dakle daje se nepotpuno tumačenje Rezolucije 1244 u kome se ne pominje eksplicitno da je Kosovo Srbija.
Dakle, pristali su na nepotpuno tumačenje Rezolucije koja nije navedena u svom punom smislu.
Preporuke:
58
1
4 petak, 24 februar 2012 21:49
Milena
"Kosovo nije država dok god postoji država Srbija" i ocenio da je dogovor u Briselu to i potvrdio.
Kako ne osecate da ste se smucili narodu sa ovakvim frazama. Pobogu nas narod ako je napacen nije malouman.
Preporuke:
65
3
5 petak, 24 februar 2012 22:04
ĐURĐIJE
Kao i obično, jeremić i njemu slični, krše Ustav i obmanjuju Srbski narod, koji je inače dobrim delim zaglupnjen programima javnog servisa i drugih propagandnih medija, pa ne primećuju da su žuti pristali na predstavljanje tzv kosova, sa ili bez fus nota i nije toliko bitno, KOLIKO JE BITNO DA SU PRISTALI NA PREDSTAVLjANjE ŠTO DO SADA NIJE BIO SLUČAJ, i time su i posredno i neposredno priznali okupatorsku tvorevinu. ALI USTAV JE NE DVOSMISLEN, PA NEKA SE GOSPODA PRIPREME...
Preporuke:
42
3
6 petak, 24 februar 2012 22:07
samodovoljnost i taština
petak, 24 februar 2012 20:49
Milena

Kako ne osecate da ste se smucili narodu sa ovakvim frazama. Pobogu nas narod ako je napacen nije malouman.


bogami, i ja se pitam slično!
Preporuke:
36
2
7 petak, 24 februar 2012 22:11
Peter RV
Ovome covjeku, odsad, ne treba poklanjat nikakvu paznju. Samo su naivci ikad nesto vidjeli u njemu.
Preporuke:
41
3
8 petak, 24 februar 2012 22:16
The Tao of Groove
Ti si svoje davno rekao.
Preporuke:
33
3
9 petak, 24 februar 2012 22:23
sramota
Djilas,Trivan i slicni me uopste ne iznenadjuju ali za Jeremica sam iznenadjen.
Preporuke:
20
21
10 petak, 24 februar 2012 22:28
Danilo
Polako Jeremicu,tek sad treba da izidjete na crtu srpkom narodu na KosMetu,lako je bilo sa Siptarima u Briselu.
Hocete li dati lokalne izbore Srbima na KosMetu?
Znamo da necete i tek tada pocinju vase muke.Time cete prekrsiti Ustav Srbije i narodu srpskom uvesti aparthejd,odreci cete se dijela srpskog naroda,sto nece biti bas zgodno za vas.
Valjace vam udariti na srpski narod,presjeci mu dotok para i sta onda,sta ce biti s tim narodom,Jeremicu,mislis li ti o tome?

Ne mozete ih ni pobiti ni protjerati.I sta cete s njima?
Sta ako Srbi sa sjevera proglase nezavisnost i od Beograda i od Pristine,sta onda,Jeremicu?

Pozvace Srbi u pomoc Rusiju da ih brani od svoga rukovodstva i od svoje drzave,sta onda Jeremicu?

Problemi vam,Jeremicu,tek dolaze,a vi,tako jadni i neodlucni necete znati na koju cete stranu,svoga naroda ili okupatora dijela Srbije.

Srecno vam kuvanje u vlastitom sosu.
Preporuke:
41
1
11 petak, 24 februar 2012 22:36
Dragan
Šef srpske diplomatije ocenio je da je posle postizanja dogovora Srbija "na korak od kandidature za EU".


"Kandidatura" Srbije u EU je jedno napumpano "ništa", činjenica da je ništa "napumpano", ne čini ni nečim, akamoli većim, osim u glavi nerazumnoga kojemu zapada u pažnju samo napumpavanje ali ne i ništavnost napumpavanoga.
Preporuke:
23
0
12 petak, 24 februar 2012 22:38
Dragan
Šef srpske diplomatije rekao je da se nada dobrom ishodu u Briselu u utorak, ali da treba sačekati. Naveo je da će se diplomatski raditi i narednih nekoliko dana i dodao da se nada najboljem.


Nažalost, po izjavama i zadovoljstvu vaših zapadnih prijatelja, reklo bi se da će Sribiji biti dodeljena ta efemera. Te će u Srbiji sve procvetati, a mi ćemo tu efemeru sipati u traktore i mazati na hleb...
Preporuke:
26
0
13 petak, 24 februar 2012 22:43
Zoran
G. Jeremicu, vreme je da prestanete sa obmanama naroda. Pravite ustupke od 2008. naovamo i pravicete ih i na dalje ako ostanete u vlasti, dogod Nemacka to bude trazila od Vas.
Preporuke:
37
1
14 petak, 24 februar 2012 23:10
vizionar
E, pa u tome i jeste stvar Jeremicu Vuce, jer ako budete ovako nastavili od drzave Srbije nece ni S ostati.
Preporuke:
5
0
15 petak, 24 februar 2012 23:26
zoranSan
Koja Srbija,pa DS je uspela da odstrani od Srbije Kosovo,uskoro i Vojvodinu a kako vidimo i Istočnu Srbiju i Rašku.Tako da ostaje samo Uža Srbija ili Srbija van sebe.
Preporuke:
7
0
16 petak, 24 februar 2012 23:37
Ljiljana Tatić
Ja bih našim političarima postavila pitanje zašto ti isti zvaničnici EU koji toliko pritiskaju Srbiju ne odu malo na Kipar da tamo pritisnu njih da priznaju turski pečat i tursku granicu posle 40 godina okupacije severnog dela. Kako je moguće da Evropska unija to pitanje nije rešila unutar svojih granica a toliko se trudi da rešenje nametne Srbiji. Znam da nemaju odgovor na ovo pitanje. Ali narod ima. Ovo je farsa a naši političari su ucenjeni bednici i marionete koje su dovedene i postavljene da prodaju sopstvenu domovinu
Preporuke:
6
0
17 petak, 24 februar 2012 23:38
Srbin agnostik
ni ti nisi ministar spoljnih poslova Srbije, dok god postoji vestervele
Preporuke:
10
1
18 petak, 24 februar 2012 23:45
PA
Ovo što je Srbija sada, pod vašom vlašću i nije država, to je protektorat.
Dakle,ministre protektorata, šta je onda Kosovo?
Preporuke:
4
1
19 petak, 24 februar 2012 23:55
Milos Stankovic
Mislim da Jeremic vise nece moci da igra ulogu dobrog policajca i da se obistinjuje ono sto je o njemu objavio Vikiliks. On, kao i Tadic, vodi jednu javnu politiku, za naivno javno mnjenje, i jednu tajnu, stvarnu.
Preporuke:
5
0
20 subota, 25 februar 2012 00:14
AV
Ovaj samozadovoljni dr. fizike, tzv. "ministar spoljnjig poslova Srbije" peva svoj labuđi pev. Ne zna da i za njega zakoni fizike vrede, ili računa na profesuru tamo negde gde primiše i Gorbija.
Preporuke:
5
0
21 subota, 25 februar 2012 00:18
gojko
kakve srece mom narodu, hvala ti vuce sto ce narod da zivi ko bubreg u loju u EU, ali vuce sto dalje od ovih to sigurnije za nas narod, vuce argentina je koja je bila zapala u tezu situaciju od nase prijateljske grcke krenula naprijed kada je okrenula ledja MMF i ostalim imperijalistickim faktorima i danas je nakon 20 godina stabilna i ponovo se suprotstavlja englezima koji tvrde da foklandski otoci prirodno pripadaju englezima a isti englezi tvrde da kosovo koje je usrcu srbije neprirodno da je srpsko. Vuce radimo za sebe,za svoj narod i dignimo glavu i pomozimo nove snage rusiju, kinu kao i one u juznoj americi a time cemo pomoci na kraju sebi. Ne umisljajte da se bavite nekom extra vanjskom politikom jer time se moze napraviti greska u koracima. Zelim uspjeh V Putinu i dalji uspjeh kini indiji i ostalim a pogotovu zemljama juzne amerike, koje vecina zap. zemalja vec vide kao one koje ce u buducnosti da kreiraju pravedniji zivot ljudima na planeti. Mislim da i mi pripadamo njima
Preporuke:
6
0
22 subota, 25 februar 2012 00:20
Atila bič Božji
Pa Vuče mali Srbija više i Nepostoji sada imamo
samo ostatak od Kosova i Metohije koji se lažno predstavlja kao Srbija.Sram da bude i tebe i tvog vajnog profesora BoTu, ostaćete zabeležani crnim slovima kao Loši učenici velike PrVe beogradske gimnazije1
Preporuke:
7
0
23 subota, 25 februar 2012 00:41
TsarPlaninac
Ako ste vi jednom posetom tamo nekog srpskog vekovnog neprijatelja resili sve nesporazume izmedju dve vecite neprijateljske drzave Srbije i Nemacke(da ne ulazim u istoriju),onda to znaci samo jedno:da Srbija vise ne postoji!!!
Preporuke:
5
0
24 subota, 25 februar 2012 00:55
Pera Detlić
Još jedna u neprekinutom nizu "pobeda" naše diplomatije.
Da li su u fusnoti pomenuti i nečiji bubrezi?
Preporuke:
8
0
25 subota, 25 februar 2012 01:03
Vlada, Srbija
Svakom mislećem čoveku velika je muka i da vas sluša!
A o posledicama vaših dela da i ne govorimo!
Preporuke:
6
0
26 subota, 25 februar 2012 01:58
...
Kosovo* je srce Srbije!
Preporuke:
6
0
27 subota, 25 februar 2012 02:06
Dimitrije
Slučajnost? Ne bi se reklo


Grupa nepoznatih ljudi sa fantomkama uklonila barikadu kod Jarinja

četvrtak, 23. februar 2012.





"Mislim da je ključno razumevanje i ključni dogovor postignut sinoć između Nemačke i Srbije. Nakon što su otklonjeni svi nesporazumi između nemačkog i srpskog državnog vrha
Preporuke:
6
0
28 subota, 25 februar 2012 02:52
Branislav
Dokle god su žuti na vlasti, Srbija nije, niti će biti država.
Preporuke:
6
0
29 subota, 25 februar 2012 03:32
s.p.Lajković
Dobro si im reko.Sad će učetvorostručiti napore dok ne ukinu Srbiju daljnjim rasparčavanjem ....Ove demokrate kad zinu prospu glupost.Verovali smo da je Jeremić na strani svoje nacije i naroda ali smo se opet prevarili ...
Preporuke:
4
0
30 subota, 25 februar 2012 03:40
Gordana
Iduce nederlje moze da se raduje 40%, a 60% ce biti veoma nesrecno jer ste IZDALI Kosovo i Metohiju.
Mnogo je smesno sto se pozivate na Srpsko reagovanje na ucene!KOJU TO UCENU NISTE ISPUNILI??????Sramota!
Preporuke:
5
0
31 subota, 25 februar 2012 04:15
Svetislav Kostić
Ko vjeruje Vuku Jeremiću i njegovoj priči u naslovu, njemu i Srbiji nema spasa! Politka je 29. juna 2005. objavila izvještaj o zvaničnoj posjeti Vuka Jeremića Vašingtonu u svojstvu savjetnika Borisa Tadića. U razgovorima sa američkim domaćinima, Vuk Jeremić je prihvatio otcepljenje KiM kao gotovu činjenicu. Prema pisanju Politike, rekao je da je nezavisnost Kosmeta neminovna i najvažnije naći formulu da se ta nezavisnost sprovede. Proizilazi da nema dileme hoće li srpska strana prihvatiti nezavisnost, nego kako da se to zapakuje sa što manje roptanja u narodu i sa što manje posledica za pobornike opcije koja pristaje na sve.

Da se Jeremić ni kasnije nije okanio intriga, indirektno je potvrdio austrijski kancelar Alfred Guzenbauer u intervjuu Rojtersu za vreme tkzv. „pregovora“ sa šiptarskom stranom u Beču. Tom prilikom Guzenbauer je izjavio da su„Tadićevi ljudi sa svojim austrijskim kolegama razgovarali o sprovođenju suštine Ahtisarijevog plana – a ta suština je upravo realizovana.
Preporuke:
4
0
32 subota, 25 februar 2012 04:46
nina
"BLAGO" Srbiji jer ima mnogo kandidata za Nobelovu nagradu za mir!Takva nagrada za izdaju svoje zemlje
jos nije ustanovljena.Ko zna mozda prva takva nagrada bude dodeljena nekom od nasih politicara.
Bila bi mrtva trka,jer kandidata ima dosta.
Preporuke:
8
0
33 subota, 25 februar 2012 08:25
Joviša Vidić od Rudina
Bilo šest tačaka, onda četiri, da bi se sve to pretvorilo u zvezdicu. Srbi će i dalje mrdati ušima zavaravani tamnim naočarima koje nema ko da im skine.
Preporuke:
6
0
34 subota, 25 februar 2012 09:11
biljana
Obozavaoci ministra Jeremica, kojih je na ovom sajtu bilo dosta, trebalo bi da se zapitaju zasto su tom coveku verovali. Ko ih je ubedjivao da se radi o patriotskoj opciji u DS.
Preporuke:
10
0
35 subota, 25 februar 2012 10:07
mornar popaj
@ siniša: siniša, siniša – ne budite cepidlaka! Šta su sve te sitne izmenjene reči i pojmovi prema najzad izvojevanoj još jednoj u nizu epohalnih pobeda? Pa, kandidatura je na vidiku! Ej! Sada će se Srbija najzad svrstati u red KANDIDATA! Ono, istina, iza vekovnog prijatelja – Turske, koja u tom redu džedži i cupka već deceniju i kusur, ali – ipak!!! Interesantnije je ovo: "Vuk Jeremić: Kosovo nije država dok god postoji država Srbija“. Ne događa se često da ministar spoljnih poslova javno priznaje predstojeće ukidanje svoje države. Zašto? Razmislite: Brisel i Vašington, koji su uvek u pravu (carska se reč ne poriče!), smatraju da je Kosovo – sused Srbije, jedna potpuno izgrađena, nezavisna i suverena demokratska država, dok Jeremić kao jedinu prepreku tome vidi dalje postojanje države Srbije. On valjda zna – pa, to mu je zanat. Ako je tako, onda se ni Vašington, ni Brisel neće libiti da ukinu državu Srbiju, a zna se ko će im u tome biti od svesrdne pomoći u Srbiji.
Preporuke:
6
0
36 subota, 25 februar 2012 10:58
old fashion Srbin
Naravno, žuti se sada upinju da dokažu kako veleizdaja nije veleizdaja, kako to "predstavljanje u regionalnim šta god" nije isto što i stolica u UN. Ali, baš gledano iz ugla žutih oni sami sebe demantuju. Zar nisu oni godinama neumorno ponavljali kako je taj zapad "ceo svet" (sećate se, Srbija je bila "u sukobu sa celim svetom", omiljena fraza žutih). Pa, pošto je ova odlazeća vlast omogućila da tzv. kosovo bude priznato od strane zapadnog sveta, to bi valjda za žute bilo isto kao i da je u UN, a to znači da je izdato. Zar ne, Vuče Jeremiću? A ko i dalje ima dileme oko uloge VJeremića, valjda će mu kad tad postati jasno da je on samo mali šraf u Velikom projektu male Srbije.
Preporuke:
5
0
37 subota, 25 februar 2012 11:40
šef Nedođije
Ali Vuče, država Srbija i ne postoji. Vi ste je potpuno uništitili. Postojite samo vi koji treba da opljačkate narod koji držite pod kontrolom svojim policijsko-bezbednosnim snagama, kamerama i medijima. Zatvori su vam puni srpskog naroda, dok vam svakodnevno teroristi rade na razbijanju ostataka Nedođije. Ovo je istina, a vi radite svoj posao.
Preporuke:
1
0
38 subota, 25 februar 2012 11:51
siniša @ Mornar Popaj
Slažem se, ako je prepreka postojanju tzv države Kosovo Srbija, onda će Srbija biti ukinuta.

U to i ne sumnjam. Jedino u šta se nadam je da ne bude baš uvek kako neko naumi, pa ni Vašington i Brisel. I oni mogu da nestanu još pre Srbije.

Tadić, Stefanović i ostali prave sa nama srpskim narodom srpdačinu, sada im se pridružio i Jeremić.
Nisam se tome od njega nadao.

Dozvolite da se i ja malo našalim sa njima, tako da ubuduće, onako u šali Tadića zovem Tadić kandidat za člana i osvajač fusnote Boris.
Možda jest malo neozbiljno, ali potpuno oslikava realnost, a ni Tadić nije baš ozbiiljan sa nama. On se kao što vidite sprda i sa narodom i sa državom, pa mogu i ja sa njim. Svakako ga ne poštujem.
Preporuke:
2
0
39 subota, 25 februar 2012 12:19
Pravi Miloje
Vuše Jeremiću, definitivno, ti si deo tima koji radi protiv interesa Srba i Srbije. NIKAKVE MASKE TO VIŠE NE MOGU SAKRITI! SVU STE METODIKU ISCRPILI, SVA "naučna dostignuća" na varanju naroda, na prikrivanju istina ste iskoristili. MASKI VIŠE NEMA.
Preporuke:
4
0
40 subota, 25 februar 2012 12:54
Žiko
Ala nas utješi Vuče....
Preporuke:
2
0
41 subota, 25 februar 2012 13:06
Žiko
...a uskoro države Srbije neće ni biti, ostaće samo Beograd.
Preporuke:
2
0
42 subota, 25 februar 2012 13:09
Svetislav Kostić
@ Mornar Popaj nije još načisto, ko će Vašingtonu i Briselu zdušno priteći u pomoću da se Srbija sa lica zemlje zbriše a iza grobova predaka zalupe vrata.

Po meni, odgovor je dala @ nina pominjući kandidate za Nobelovu nagradu. A to će biti onaj kandidat iz vladajućih redova koji pobjedi u trci za najveću domaću ništatiju. Njemu će da pripadne i Nobelova nagrada.






@
Preporuke:
0
0
43 subota, 25 februar 2012 15:16
Svetislav Kostić
Jeremić neke "razočarao". Mene nije iznenadio!

Ako se neko još sjeća, tokom 2009. više je puta pokretano pitanje podnošenja tužbe protiv SAD i centralnih zemalja EU zbog priznanja KiM. Jeremić se protivio tom koraku sa tužbom, navodeći kao kljuni razlog, "bojazan" od ugrožavanja evroatlantskih integracija Srbije". A evroatlantske integracije podrazumjevaju ne samo EU, nego izričito i Srbije u NATO.

Uostalom, istu formulaciju koristio je i Tadić prilikom njegovih turneja po prestonicama zapadne Evrope. Sve to i mnogo više pohranjeno u mojoj ličnoj arhivi. A u Politici 2. oktobra 2006. omaškom objavljeno i povućeno.
Preporuke:
3
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner